بازگشت ومپایر ! ! !
بازگشت ومپایر ! ! !
اینجا 1 ومپایرررر با قانون های خودش زندگی می کنه . . .
وقتی آدم ناراحته : 1-دخترا ناراحت می مونن و حرف نمیزنن 2-پسرا بقیه رو ناراحت میکنن بعد خودشون خوشحال میشن و تازه میان رو فرم ! وقت امتحان : 1-دخترا تا آخرین لحظه ممکن میخونن 2-پسرا تازه تفریحای توپشون رو یادشون میاد ! زمان پخش موزیک : 1-دخترا اگه شاد باشن پاپ گوش میدن ، میرقصن ؛ اگه ناراحت باشن رپ گوش میدن ، افسرده میشن 2-پسرا چه خوشحال باشن چه ناراحت ، 1 متال میذارن و تا شعاع 10 متریشون تخریب میشه ! در اینترنت : 1-دخترا چیزای 0- سرچ میکنن 2-پسرا 18 که چه عرض کنم ، میرن 30 سرچ میکنن ! هنگام تماشای "تی وی" !!!! : 1-دخترا 2 چشمشون ب تلوزیونه (!!!!) 2-پسرا تخمه میخورن ، اس ام اس میدن ، دعوا میکنن ، برا امتحاناشون میخونن ، حواسشون ب تک تک اتفاقای ریز تو خونه هست ، و . . . . وبلاگ : 1-دخترا شخصی مینویسن 2-پسرا برای جلب دخترا "شخصی تر" می نویسن!!!!

نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت22:34---1 بهمن 1391
عزیزم!مطمئن باش که تا همیشه دوستت باقی می مونم...نمی دونم چرا اما حس خوبی نسبت بهت دارم.فکر می کنم زندگیت شبیه منه!و شاید احساست!حالا بی خیال...فقط اینو بدون که من توی دوستی خیلی وفا دارم...اونقدر پات می شینم که خسته بشی!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:, توسط Astride Vampire